“Laternu Gaismā”

Nākamie treniņi: 2015. gada novembrī!

Par koptreniņu: Nevari piecelties pārāk agri, lai skrietu no rītiem? Nevari pievienoties vakara treniņiem, jo vēl atrodies darbā? Tad šis treniņš ir paredzēts tieši tev. Sākam tādā vēlākā vakara stundā (~22°°) ar iespējām pievienoties arī nedaudz vēlāk. Iespējams kādam būs arī ilgāks laiks atpūtai pēc darba, lai vakarā var kārtīgi izkustēties jaukā kompānijā. “Laternu Gaismā” koptreniņus papildina tajos iekļautie papildus vingrinājumi, kuri paceļ treniņus citā gaismā.

Vingrinājumi: Pēc izvēles, trases gaitā ir iespēja izpildīt dažādus vingrinājumus, lai uzlabotu fizisko formu. Tie paši par sevi katrā treniņā var atšķirties. Vingrinājumu klāsts ar laiku tiks papildināts. Runājot par piegājienu skaitu – nav tādas vienas normas, kas būtu jāizpilda. Ja ir vēlme, var taisīt vairāk, ja nespēj – attiecīgi mazāk. Atkarīgs no pašsajūtām. Katru vingrinājumu izpilda 1 min.
Standarta vingrinājumi: Atspiešanās, Pietupieni, Burpees, Izklupieni, Pievilkšanās, Plank… u.c

Vēlams līdzi ņemt:

  • Darba cimdus (atkarībā no vingrinājumiem, kurus izpildīsiet);
  • lukturīti (atkarībā no trases, bet parasti visur ir laternu apgaismojums);
  • labu noskaņojums 😉

Trase: Katru reizi tā būs cita, bet nav teikts, ka kādu dienu tā neatkārtosies (piemēram, mainot starta zonu un/vai virzienu). Pamatā mēģināsim veidot trases ~10 km, lai starta un beigu punkts būtu apmēram tajā pašā vietā.

Advertisements

2 thoughts on ““Laternu Gaismā”

Iekomentē

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s